Et unum hominem, et plures in infinitum, quod quis velit, heredes facere licet - wolno uczynić spadkobiercą i jednego człowieka, i wielu, bez ograniczeń, ilu kto chce.

[ Pobierz całość w formacie PDF ]

Dzieci i mÅ‚odzież wobec agresji i przemocy. War- chological Bulletin, 3 (42), 160 168. http://www.
szawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar. educationengland.org.uk/documents/warnock/
BudzyÅ„ski, M. (2009). Tutoring w ALA Autorskich Rorty R. (1993). Edukacja i wyzwanie postnowoczes-
Liceach Artystycznych i Akademickich. W: P. Cze- noÅ›ci. W: Z. KwieciÅ„ski, L. Witkowski (red.), Spory
kierda, M. BudzyÅ„ski, J. TraczyÅ„ski, Z. Zalewski, o edukacjÄ™. Dylematy i kontrowersje we współczes-
A. Zembrzuska (red.), Tutoring w szkole. MiÄ™dzy nych pedagogiach (s. 96 102). Warszawa: Edytor.
teoriÄ… a praktykÄ… zmiany edukacyjnej (s. 63 69). RozporzÄ…dzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia
WrocÅ‚aw: Towarzystwo Edukacji Otwartej. 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania
Draheim, Sz. E. (2004). Makiaweliczna osobowość i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej
nieletniego Å›wiadka. PoznaÅ„: Wydawnictwo w publicznych przedszkolach, szkoÅ‚ach i placów-
Naukowe UAM kach. Dziennik Ustaw, 2013, poz. 532; http://bip.
Erikson, E. H. (1985/2002). Dopełniony cykl życia. men.gov.pl/images/stories/30_04_13.pdf
Poznań: Dom Wydawniczy Rebis. Ryan, R. M., Deci, E. L. (2000). Self-determination
Fogel, A., King, B., Shanker, S. (red.). (2008). Human theory and the facilitation of intrinsic motivation,
development in the twenty-first century. Visionary social development, and well-being. American
ideas from systems scientists. Cambridge: Cam- Psychologist, 55, 68 78.
bridge University Press. Sęk, H. (2001). Wprowadzenie do psychologii klinicz-
Jabłoński, S. (2009). yródła hierarchii potrzeb nej. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.
w Å›wietle koncepcji rozwoju czÅ‚owieka. W: B. Ziół- SÄ™k, H., BrzeziÅ„ska, A. I. (2010). Podstawy pomocy
kowska (red.), Opętanie (nie)jedzeniem (s. 75 89). psychologicznej. W: J. Strelau, D. Doliński
Brzezińska, Jabłoński, Ziółkowska
52
(red.), Psychologia akademicka. Podręcznik (t. 2, Thelen, E. (2005). Dynamic systems theory and the
s. 735 784). Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo complexity of change. Psychoanalytic Dialogues,
Psychologiczne (II wyd. popr.). 15 (2), 255 283.
Sitarczyk, M., Andrzejewska, J. (2012). Specjalne Tomaszewski, T. (1974). Psychologia. Warszawa:
potrzeby edukacyjne w przestrzeni systemu PWN.
oÅ›wiaty. Teoretyczne i metodologiczne zaÅ‚ożenia Van Geert, P. L. C. (1994). Dynamic systems of
projektu: Praca z uczniem ze specjalnymi potrze- development: change between complexity and
bami edukacyjnymi. Lublin: Wydawnictwo Aka- chaos. New York: Prentice Hall/Harvester
demii Humanistyczno-Ekonomicznej. Wheatsheaf.
Smith, L. B., Thelen, E. (2003). Development as Warnock Report (1974). Pobrano z http://www.edu-
a dynamic system. Trends in Cognitive Science, cationengland.org.uk/documents/warnock/
8 (7), 343 348. [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jutuu.keep.pl
  • Menu

    Cytat


    Fallite fallentes - okłamujcie kłamiących. Owidiusz
    Diligentia comparat divitias - pilność zestawia bogactwa. Cyceron
    Daj mi właściwe słowo i odpowiedni akcent, a poruszę świat. Joseph Conrad
    I brak precedensu jest precedensem. Stanisław Jerzy Lec (pierw. de Tusch - Letz, 1909-1966)
    Ex ante - z przed; zanim; oparte na wcześniejszych założeniach.